Isnin, 30 Januari 2012

Ciri-ciri Lelaki Idaman Azrin Zulkafle

  1. Bertanggungjawab . 
  2. Hormat orang tua .
  3. Rajin bekerja .
  4. Bersungguh-sungguh . 
  5. Tidak mungkir janji .
  6. Tidak suka cakap besar .
  7. Sangat merendah diri .
  8. Bertolak ansur .
  9. Berbudi bahasa . 
  10. Tidak melayan .
  11. Berfikiran jauh .
  12. Mempunyai masa depan . 
  13. Bersedarhana .
  14. Sayang family aku lebih dari sayangkan aku .
  15. Pandai mengambil hati .
  16. Tidak terlalu mementingkan harta dan paras rupa .
  17. Bukan panas baran !
  18. Bukan kaki pukul !
  19. Pentingkan keluarga dari orang lain .
  20. Kelakar .
  21. Pandai memujuk .
  22. Romantik yang tidak terlalu sangat .
  23. Bukan buaya darat !
  24. Bukan seorang yang gila seks !
  25. Tidak meninggi suara terhadap orang lain .
  26. Mampu bersabar dalam semua situasi .
  27. Mampu menjadi kawan pada bapak aku .
  28. Tidak kedekut .
  29. Tahu apa yang aku suka dan apa yang aku tak suka .
  30. Memahami .
  31. Berdikari .
  32. Bukan kaki menipu !
  33. Menjaga pergaulan sesama manusia lain .
  34. Mampu bimbing aku ke jalan yang lebih baik .
  35. Mampu untuk menjadi seorang ketua keluarga .
  36. Tidak mengharapkan pertolongan orang lain .
  37. Tidak sombong !
  38. Bukan seorang yang riak !
  39. Tidak hipokrit .
  40. Berterus-terang .
  41. Mempunyai asas ilmu agama Islam .
  42. Boleh terima teguran orang lain .
  43. Pandai melayan kanak-kanak .
  44. Setia pada yang satu !
  45. Tidak berlagak dengan apa yang dia ada .
  46. Suka berkongsi .
  47. Pandai menyelesaikan masalah .
  48. Mampu untuk menjaga aku sampai mati .
  49. Bukan kaki sembang !
  50. Mencintai aku sepenuh hati <3