Selasa, 20 Disember 2011

30 Ciri Manusia Yang Aku Tak Suka

1.  Aku tak suka orang yang tak setia . Boleh belah masuk longkang .

2.  Aku tak suka orang yang tak faham bahasa . Cakap sekali kau buat lagi .

3.  Aku tak suka orang yang hipokrit . Depan baik belakang kau buat taik .

4.  Aku tak suka lelaki dayus . Aku bini kau ke yang kau nak naik tangan segala ?

5.  Aku tak suka orang yang kaki temberang . Boleh tanam hidup-hidup orang macam nih .

6.  Aku tak suka orang panas baran . Nak naik angin tak tentu pasal . What the hell ?

7.  Aku tak suka orang yang pentingkan harta . Kaya kau tuh bawak ke mati ke sayang ?

8.  Aku tak suka orang yang pemalas . Memang apa pun tak jadi lah kan .

9.  Aku tak suka bila orang ajar aku buat jahat . Makin rosak aku kau buat .

10.  Aku tak suka orang yang mulut jahat . Jaga diri sendiri lagi baik lah kan .

11.  Aku tak suka lelaki yang berkepala botak . Ouhh silau lah pulak .

12.  Aku tak suka abang-abang body . Sorry bukan test aku lah bro .

13.  Aku tak suka manusia yang suka menindas . Muka kau memang macam tandas .

14.  Aku tak suka lelaki kulit putih . Alahai macam lembut je .

15.  Aku tak suka orang pengotor . Eh main jauh-jauh boleh tak ? Kotor lah kau .

16.  Aku tak suka orang kaki clubbing . Kau pergi sana joget entah apa-apa , ingat aku suka ke ?

17.  Aku tak suka kaki minum . Takda air lain ke kau nak minum ? Kang habis air tuh setan nak minum air apa ? Kesiankan lah dia weyhh .

18.  Aku tak suka orang yang biadap . Diri tuh dah bagus sangat ke kau nak biadap segala dengan orang lain ? Damn !

19.  Aku tak suka orang yang ulat bulu . Macam manalah kau nak setia dengan sorang perempuan kan derr ?

20.  Aku tak suka orang yang memaksa . Lu boleh pergi mati sana !

21.  Aku tak suka orang pakai barang mahal-mahal lepas tuh nak menunjuk-nunjuk . Eh , esok lusa jahanam jugak barang kau tuh .

22.  Aku tak suka orang yang pentingkan diri . Habis hati aku nih siapa nak jaga ?

23.  Aku tak suka orang bertutup litup then buat maksiat . Tercemar dohh nama orang-orang yang pakai tudung nih .

24.  Aku tak suka orang yang bercinta dengan kaum sejenis . Eee kau nih , bodoh ke apa ? tak cukup jantan/betina dah ke yang kau nak bercinta ?

25.  Aku tak suka orang yang baru bertaubat sesaat dua dah sebok-sebok nak ubah orang lain . Diri sendiri belum dapad kau ubah habis lah sayang , macam mana orang nak ikut cakap kau ?

26.  Aku tak suka orang talam dua muka . Muka macam kau sesuai bagi anjing makan . Puihhh !

27.  Aku tak suka lelaki kaki betina . Jangan bagi alasan lelaki boleh kahwin 4 lah . Sorang perempuan pun kau tak terjaga inikan pulak kau nak kahwin 4 . Pergi mampus !

28.  Aku tak suka orang yang tak boleh nak hormat aku . If you repect me , i'll be respect you more than dear  =)

29.  Aku tak suka manusia yang menjatuhkan manusia lain . Aku doakan kau mati awal . Amin .

30.  Aku tak suka orang buat aku menangis . Kau memang jahat lah gila . How dare you !


** P/S :: Kalau nak aku suka kau , kau kena pastikan yang kau tak ada ciri-ciri seperti yang diatas . Emuahh siked ! =D